Logo
burger
Θέλω να φτιάξω τα δόντια μου. Πως θα επιλέξω οδοντίατρο;
Home » Θέλω να φτιάξω τα δόντια μου. Πως θα επιλέξω οδοντίατρο;

Αν και ζούμε στην εποχή της ψηφιακής αναζήτησης,  η υπερ-πληροφόρηση καθιστά κάποιες φορές δύσκολη την επιλογή του ‘’κατάλληλου οδοντιάτρου’', που θα αναλάβει τη διάγνωση, το σχεδιασμό και την επιτυχή έκβαση των θεραπευτικών σταδίων. Ο καλύτερος τρόπος εξακολουθεί να είναι η γνώμη των φίλων και των γνωστών και κατόπιν η προσωπική εμπειρία μέσω μιας συμβουλευτικής/διαγνωστικής συνάντησης.
Η επιλογή του ‘’κατάλληλου’’ οδοντιάτρου είναι μια δύσκολη, αλλά και ταυτόχρονα απλή υπόθεση. ‘’Δύσκολη’’, γιατί οι ασθενείς δεν γνωρίζουν το γνωστικό αντικείμενο, αφού δεν είναι οδοντίατροι, αλλά και ‘’απλή’’ , γιατί εν πολλοίς η επιλογή στηρίζεται στον μη λεκτικό αποσυμβολισμό και στην ‘’δοκιμή’’.
Η τεχνολογία βοηθάει τον ασθενή να ‘’δοκιμάσει’’ χωρίς να επιλέξει. Να δει και να αισθανθεί το τελικό αποτέλεσμα προτού καν ξεκινήσει ο οδοντίατρος να επενεργεί στα δόντια του. Με συγκεκριμένη μεθοδολογία σχεδιάζεται εξατομικευμένα και με βάση την ανατομία το ‘’νέο’’ σχήμα των δοντιών, το οποίο όμως ουσιαστικά δεν είναι ‘’νέο’’. Είναι το γενετικά καθορισμένο σχήμα, που είχαν τα δόντια του ασθενούς ‘’παλιά, πριν από πολλά χρόνια’’.
Έτσι οπτικοποιείται άμεσα η επανασχεδιαζόμενη οδοντική σύνθεση μέσω φωτογραφιών ‘’πριν-μετά’’ αλλά και μέσω ενός εξατομικευμένου πρωτοτύπου (mock up), το οποίο ‘’φοριέται’’ πάνω στα δόντια και παραμένει για λίγες ημέρες, ώστε να δουν ασθενής και οδοντίατρος ποιο περίπου θα είναι το αισθητικό αλλά και το λειτουργικό αποτέλεσμα.
Ακόμη κι αν η θεραπεία δεν αφορά στον επανασχεδιασμό του χαμόγελου, αλλά μια μικρότερη οδοντιατρική θεραπεία, υπάρχουν συστηματοποιημένες διαδικασίες, που εξασφαλίζουν ένα επιτυχημένο αποτέλεσμα
  • Συστηματοποίηση διαδικασιών επικοινωνίας
  • Συστηματοποίηση και κατηγοριοποίηση των οδοντιατρικών  προβλημάτων με βάση τα θεραπευτικά πρωτόκολλα
  • Συστηματοποίηση υπολογισμού χρονικής διάρκειας της θεραπείας και των οικονομικών - στην αρχική επίσκεψη δίδεται ένα εύρος και στο δεύτερο ραντεβού η πλήρης οικονομική ανάλυση
  • Συστηματοποίηση εγγυήσεων και όρων
Με αυτό τον τρόπο δομείται το αίσθημα εμπιστοσύνης, που είναι η βάση για μια επιτυχημένη συνεργασία